مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 07:402021-09-05فرهنگي

اتابک نادری نشان درجه یک هنری دریافت کرد


اتابک نادری، هنرمند اردبیلی، گواهینامه درجه یک هنری در رشته تئاتر را از شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور دریافت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، با بررسی سوابق و فعالیت های اتابک نادری گواهینامه درجه یک هنری در رشته تئاتر، از سوی احمد صدری، دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور، در محل معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به وی اعطا شد.

اتابک نادری متولد 1349 در اردبیل بوده، فعالیت هنری خود را از سال 1364 با تئاتر دانش آموزی آغاز کرد و پس از کسب تجربه بازی، در سال 1369 نویسندگی و کارگردانی در حوزه تئاتر را نیز به کارنامه هنری خود افزود؛ از جمله کارگردانی نمایش دپوتات که در سال های 96-97 در تهران، تبریز و زادگاهش اردبیل به روی صحنه برد و تماشاچیان بسیاری را پای اجرا نشاند.

وی از سال 1373 تا کنون به صورت حرفه ای در عرصه تلویزیون نیز فعالیت دارد و اغلب مردم او را با سریال در پناه تو به کارگردانی حمید لبخنده به خاطر سپردند تا اینکه با حضور در لژیونر ، گاندو و بچه مهندس به چهره آشناتری برای مخاطبان تلویزیون بدل شد.

نادری در سال 77 با فیلم سینمایی هیوا به کارگردانی رسول ملاقلی پور نخستین تجربه سینمایی خود را کسب کرد و بعدتر خانه پدری، چشم عقاب، ترنج، متولد ماه مهر و عشق فیلم را به کارنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتابک نادری نشان درجه یک هنری دریافت کرد

اتابک نادری نشان درجه یک هنری دریافت کرد