مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 07:152021-09-05سياسي

11 تخلف ساخت و ساز در حریم راه های کوهین شناسایی شد


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کوهین از شناسایی 11 مورد تخلف ساخت و ساز در حریم راه های حوزه استحفاظی این بخش در پنج ماهه نخست امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اسماعیل جعفری با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در سال جاری اظهار کرد: 52 هزار و 400 متر مربع تسطیح و ریگلاژ شانه راه ها، به کارگیری 132 تن آسفالت جهت روکش و لکه گیری راه ها، تنقیه و پاکسازی 21 دهنه پل و آب رو، تسطیح و تیغه زنی 388 کیلومتر از راه های خاکی ،4 هزار و 700 متر مکعب ریزش برداری و 850 متر مکعب اصلاح شیب شیروانی از جمله اقدامات انجام شده توسط این اداره در پنج ماهه نخست امسال بوده است.

وی تهیه و نصب 154 عدد و شستشوی 3 هزار و 735 عدد از تابلوها و علائم ایمنی راه ها، 191 مورد پاکسازی جاده ها از لاشه حیوانات و 39 هزار متر مربع علف زنی را از دیگر اقدامات نیروهای راهدار در این مدت عنوان کرد.

جعفری از انجام 89 گشت کنترل ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر خبر داد و گفت: در این گشت ها که توسط کارشناسان راهداری و حمل و نقل جاده ای و با همکاری پلیس راه انجام می شوند مواردی چون صورت وضعیت حمل و نقل کالا و مسافر، بارنامه و رعایت دستورالعمل های بهداشتی کنترل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 تخلف ساخت و ساز در حریم راه های کوهین شناسایی شد

11 تخلف ساخت و ساز در حریم راه های کوهین شناسایی شد