مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 06:552021-09-05سياسي

اختصاص 39 میلیارد تومان برای احداث یادمان دفاع مقدس در کرمانشاه


بیش از 39 میلیارد تومان برای احداث یادمان دفاع مقدس کرمانشاه تخصیص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان با تسلیت درگذشت سردار سرلشگر دکتر فیروزآبادی، اظهار داشت: انصافا این بزرگوار در در طول این 43 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات بسیار ارزشمندی از خود به یادگار گذاشتند که جا دارد یاد و خاطره این عزیز سفر کرده را در این شورا که مختص به فرهنگ ایثار و شهادت است، گرامی بداریم.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به نهادینه شدن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تصریح کرد: علاوه بر توجه به توسعه سخت افزارها در بحث فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است که به توسعه نرم افزارها هم توجه کنیم تا جامعه بیش از پیش با این فرهنگ ارزشمند آشنا شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه سرچشمه فرهنگ ایثار و شهادت، عاشورای حسینی است، ادامه داد: اگر در طول هشت سال دفاع مقدس توانستیم در برابر دشمن ایستادگی کنیم و کشور در مقابل متجاوزان به پیروزی برسد بواسطه ترویج همین فرهنگ بود که تهدیدها به فرصت تبدیل شدند.

وی تصریح کرد: نیاز اصلی جوانان در طول هشت سال دفاع مقدس، بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت بود و رزمندگان دفاع مقدس با تمام وجود این فرهنگ را نشر و توسعه می دادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 39 میلیارد تومان برای احداث یادمان دفاع مقدس در کرمانشاه

اختصاص 39 میلیارد تومان برای احداث یادمان دفاع مقدس در کرمانشاه