مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 04:002021-09-05فرهنگي

ماجرای فعالیت عمرانی شبانه در چهارباغ/ حضور ربات بازی آزمایشی بود


این روزها دو تصویر از چهارباغ در فضای مجازی حسابی داغ شده، یکی در نیمه های شب و مربوط به یک عملیات عمرانی، دیگری در شلوغ ترین ساعت صبح که یک ربات بازی عجیب را در چهارباغ نشان می دهد - خبرنگار مهر ، چهارباغ که حالا گذر فرهنگی نامیده می شود، چند سالی است که درگیر با بولدوزرها و ماشین آلات سنگین عمرانی است تا تنش از خودروها پاک و سنگ فرشش میزبان قدم های رهگذران باشد.

اما به نظر می رسد که نه داستان ماشین آلات و چهارباغ تمام شده و نه روی گذر فرهنگی را به خود دیده است.

هنوز هم پس از سال ها رد پای ماشین های سنگین راه سازی را می توان در پیکرش دید و هر از چندگاهی از فعالیت های متفرقه و شبانه این ماشین ها عکس ها و فیلم هایی منتشر می شود.

از طرفی در روزهای گذشته علاوه بر این فیلم که شبانه گرفته شده، یک ویدئو کوتاه دیگر در ساعت شلوغ چهارباغ در فضای مجازی نیز دست به دست می شود.

در فیلم دوم کودکی که شهروند شهر دوست دار کودک ، یعنی همان اصفهان است، خوشحال و خندان بر روی هیولایی سوار شده و به مثابه شهربازی در چهارباغ تفریح می کند.

اما این ربات هیولا شکل که دخترک از آن نترسیده و از سواری با آن خوشحال به نظر می رسد، بسیاری از دوست داران جوان و ریش سفید اصفهان و چهارباغ عباسی را ترسانده که مبادا گذر فرهنگی به فراموشی سپرده و شعار شهر دوست دار کودک د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای فعالیت عمرانی شبانه در چهارباغ/ حضور ربات بازی آزمایشی بود

ماجرای فعالیت عمرانی شبانه در چهارباغ/ حضور ربات بازی آزمایشی بود