مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 02:552021-09-04ورزشي

ورود نهادهای نظارتی به ریاست غیرقانونی در چوگان/ اولین چالش وزیر ورزش جدید


پرونده ای که باید توسط مسعود سلطانی فر بررسی و اعمال تصمیم می شد با تعلل او به وزیر جدید منتقل شده تا حمید سجادی پاسخگوی ورود نهادهای نظارتی به فعالیت غیرقانونی رییس فدراسیون چوگان باشد.

- - گروه ورزش: وزارت ورزش با وزیر تازه واردش در حالی دوره ای تازه از حیات خود را آغاز کرده که برخی چالش ها و بی تدبیری های به جامانده از دوره منتسب به مسعود سلطانی فر دامن این وزارتخانه و متصدی جدیدش را در همین آغاز راه گرفته است به خصوص با ورود سازمان بازرسی کل کشور و تاکیدی که این سازمان بر رعایت نشدن قانون برای تعیین ریاست یکی از فدراسیون ها داشته است.

موضوع مربوط به فدراسیون چوگان و ریاست این فدراسیون می شود؛ رییسی که وزارت ورزش قبل در انتخاب آن آیین نامه خود نوشته در تعیین شرایط احراز و چگونگی انتخاب رییس را نادیده گرفت و با وجود علنی شدن این انتخاب غیرقانونی رسیدگی به آن را تا آنجا که پشت گوش انداخت که حالا وزیر جدید ورزش در اولین روزهای آغاز کارش درگیر تبعات ناشی از آن شده است.

بازنشسته ای که با مدرک فوق دیپلم ریاست می کند صندلی ریاست فدراسیون چوگان پس از چند سال دست به دست شدن میان مدیران مختلف که به عنوان رییس و سرپرست صاحب اختیار آن شدند، از 19 خردادماه سال 98 در اختیار ابراهیم نوزایی قرار گرفت؛ فردی که تا پیش از مجمع انتخاباتی کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود نهادهای نظارتی به ریاست غیرقانونی در چوگان/ اولین چالش وزیر ورزش جدید

ورود نهادهای نظارتی به ریاست غیرقانونی در چوگان/ اولین چالش وزیر ورزش جدید