مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 20:352021-09-04ورزشي

فشار مشکلات مالی بر تیم نفت مسجدسلیمان


مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان این که مشکلات مالی و نقدینگی به ما فشار وارد می کند و نمی توانیم کار را به نحو مطلوب به سرانجام برسانیم، - ایسنا/خوزستان مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان این که مشکلات مالی و نقدینگی به ما فشار وارد می کند و نمی توانیم کار را به نحو مطلوب به سرانجام برسانیم، گفت: دلیل این است که اگر بخواهیم دائما به صورت قرضی کار کنیم، طبیعتا یارگیری ما ضعیف خواهد بود.

محمد نظری در اولین جلسه شورای ورزش خوزستان در سال جاری که 13 شهریورماه در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: فصل گذشته را با حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و با چنگ و دندان به پایان رساندیم اما واقعا مشکلات اساسی داریم.

همان طور که می دانید مالکیت تیم در اختیار وزارت نفت است اما از آن جا که منع استفاده از بودجه های دولتی وجود دارد، در وزارت نفت نیز بهانه خوبی شد تا ابتدا تیم نفت تهران که هوادار نداشت به گوشه رینگ برود و علی رغم این که تیم خوبی بود، نتوانست دوام بیاورد و کم کم از تاریخ فوتبال محو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: دیگر تیم های نفتی از جمله ما در حال برنامه ریزی هستیم و جلساتی هم در شهرستان و استان داشتیم که از جمله مواردی که باید برای ما حل شود، استفاده از خدماتی است که مالک تیم باید به ما بدهد تا بتوانیم از مجموعه صنعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار مشکلات مالی بر تیم نفت مسجدسلیمان

فشار مشکلات مالی بر تیم نفت مسجدسلیمان