مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 07:002021-09-04سياسي

رزمایش شمیم حسینی در فارس برگزار می شود/توزیع 20 هزار بسته معیشتی


مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از اجرای رزمایش سراسری شمیم حسینی در استان با توزیع 20 هزار بسته معیشتی از محل چند موقوفه از فردا 14 شهریورماه خبر داد.

- رزمایش "شمیم حسینی" در فارس برگزار می شود/توزیع 20 هزار بسته معیشتی ایسنا/فارس مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از اجرای رزمایش سراسری شمیم حسینی در استان با توزیع 20 هزار بسته معیشتی از محل چند موقوفه از فردا 14 شهریورماه خبر داد.

حجت الاسلام سیدعباس موسوی شنبه 13 شهریور در یک کنفرانس خبری بیان کرد: این اداره کل از ابتدای شبوع بیماری کرونا تاکنون با توجه به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مواسات و در راستای اجرای نیت واقفان، اقدام به تهیه و توزیع 113 هزار بسته معیشتی و بهداشتی کرد.

او افزود: از فردا یکشنبه 14 شهریورماه جاری نیز از محل موقوفات میرزا فتحعلی خان صاحب دیوانی12 هزار بسته در شیراز و از محل دیگر موقوفات 8 هزار بسته معیشتی در سراسر فارس توزیع می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس خاطرنشان کرد که این بسته های معیشتی در اختیار کمیته امداد، بهزیستی و خانواده های تحت پوشش بقاع متبرکه قرار می گیرد.

موسوی در تشریح عملکرد یکساله اوقاف فارس تهیه و اهداء 10 هزار بن کارت معیشتی از محل موقوفات و کمک های خیرین برای حفظ کرامت انسانی خانواده های نیازمند در ایام شیوع کرونا، اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش شمیم حسینی در فارس برگزار می شود/توزیع 20 هزار بسته معیشتی

رزمایش شمیم حسینی در فارس برگزار می شود/توزیع 20 هزار بسته معیشتی