مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 05:402021-09-04پزشكي

استفاده از سالن صخره نوردی همدان برای بستری موقت بیماران


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان از کمبود تخت بستری در بیمارستان های استان خبر داد و گفت: هماهنگی لازم برای استفاده از ظرفیت سالن صخره نوردی همدان برای بستری موقت بیماران، - ایسنا/همدان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان از کمبود تخت بستری در بیمارستان های استان خبر داد و گفت: هماهنگی لازم برای استفاده از ظرفیت سالن صخره نوردی همدان برای بستری موقت بیماران، صورت گرفته است.

دکتر ابراهیم جلیلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر، هزار و 500 بیمار مبتلا به کووید-19 در بیمارستان های استان بستری هستند و 900 نفر به صورت سرپایی از مراکز درمانی، خدمات مورد نیاز را دریافت می کنند.

جلیلی تصریح کرد: در پنج روز گذشته، روند مراجعه بیماران به بیمارستان ها با شیب کندبی همراه بوده اما نمی توانیم بگوییم پیک را پشت سر گذاشتیم چون ممکن است بلافاصله وارد پیک بعدی شویم.

وی ادامه داد: تنها مشکلی که در استان وجود دارد، کمبود تخت بیمارستانی برای بستری بیماران است و برای حل این مشکل و بستری موقت بیماران از ظرفیت بیمارستان های صحرایی استفاده می کنیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان، در رابطه با استفاده از ظرفیت سایر نهادها برای کمک به کنترل بیماری، توضیح داد: برای کنترل و مدیریت بیماران از ظرفیت هلال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از سالن صخره نوردی همدان برای بستری موقت بیماران

استفاده از سالن صخره نوردی همدان برای بستری موقت بیماران