مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 05:252021-09-04اقتصادي

پرونده خرید تضمینی گندم در کرمانشاه بسته شد


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: پرونده خرید تضمینی گندم در استان با خرید 422 هزار تن محصول از کشاورزان بسته شد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: پرونده خرید تضمینی گندم در استان با خرید 422 هزار تن محصول از کشاورزان بسته شد.

ماشااله ارویسی اظهار کرد: امسال بیش از 422 هزار تن گندم بصورت تضمینی و توافقی از کشاورزان استان خریداری شد که از این مقدار سهم خرید تضمینی بیش از 372 هزار تن و سهم خرید توافقی نیز بیش از 50 هزار و 800 تن است.

ارویسی افزود: با وجود کاهش نزولات جوی در فصل زراعی گذشته، استان کرمانشاه امسال توانست به جایگاه چهارم خرید تضمینی گندم در کشور بعد از استانهای خوزستان، گلستان و فارس دست پیدا کند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه ارزش گندم تضمینی خریداری شده از کشاورزان استان را بیش از 1884 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود : امسال گندم به ازاء هر کیلوگرم پنج هزار تومان خریداری شد که با تلاش دولت این مبلغ بطور کامل به حساب کشاورزان واریز شده است.

وی با بیان اینکه امسال از نیمه دوم اردیبهشت برداشت گندم در استان کرمانشاه آغاز شد، گفت: به منظور رفاه حال کشاورزان، 61 مرکز خرید تضمینی گندم در سطح استان دایر شد که از این تعداد هفت مرکز خرید تضمینی دولتی، 41 مرکز خرید تضمینی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده خرید تضمینی گندم در کرمانشاه بسته شد

پرونده خرید تضمینی گندم در کرمانشاه بسته شد