مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 04:552021-09-04دانش

برگزاری همایش مجازی «کیمیاگران جـوان»


انجمن علمی دانشجویی شیمی کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان این دانشگاه گردهمایی مجازی «کیمیاگران جوان» را برگزار کرد.

- انجمن علمی دانشجویی شیمی کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان این دانشگاه گردهمایی مجازی کیمیاگران جوان را برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این همایش به مناسبت روز بزرگداشت زکریای رازی ـ شیمی دان و داروساز ایرانی و همچنین روز داروساز در قالب ارائه وبینارهای علمی دانشجویی و کارگاه آموزشی مجازی با همکاری جمعی از اساتید و دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی شیمی در گرایش های مختلف برگزار شد و هدف از برگزاری آن، افزایش اطلاعات عمومی و تخصصی دانشجویان و توانمندسازی آن ها بود.

در این مجموعه وبینارها به شرح بخش مهمی از زندگانی زکریای رازی و فعالیت های علمی و پژوهشی، کشفیات و اختراعات و دستاوردهای علمی وی اشاره شده است.

آرش جوابی ـ دبیر انجمن علمی دانشجویی شیمی کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز درباره برگزاری این رویداد گفت: متاسفانه در ایام کرونا به دلیل سوء استفاده برخی افراد سودجو در ارائه الکل صنعتی به جای الکل طبی به مردم، شاهد آسیب های جبران ناپذیری به سلامت برخی از شهروندان بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش مجازی «کیمیاگران جـوان»

برگزاری همایش مجازی «کیمیاگران جـوان»