مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 04:252021-09-04سياسي

اجرای طرح گردشگری «ستاره شناسی» در زرند


فرماندار زرند از اجرای طرح گردشگری ستاره شناسی در این شهرستان خبر داد.

- علی صادق زاده در حاشیه بازدید سرزده از روستای محل اجرای طرح گردشگری دیدار با ستارگان  در گفت وگو با خبرنگار فارس در زرند اظهار کرد: در سال های اخیر حوزه گردشگری شهرستان  فراتر از انتظار عمل کرده و هرازگاهی  شاهد یک ایده خلاقانه در این بخش هستیم.

فرماندار زرند افزود: طرح  گردشگری ستاره شناسی از ابتکاراتی است که با توجه به آسمان پرستاره در بسیاری از نقاط شهرستان از سال قبل مدنظر بود و خوشبختانه  امروز شاهد حضور یک سرمایه گذار علاقه مند به این حوزه گردشگری و خدمت به شهرستان هستیم.

وی با اشاره به اینکه متولی این مجموعه آقای ایرانمنش  قبلا هم  کار بزرگی در سطح استان و در روستای اسماعیل آباد در قالب  عمارت ایرانی منش آغاز کرده است، ادامه داد: طبق برنامه یزی صورت گرفته فاز اول آن مجموعه  فاخر و ارزشمند که در سطح استان بی نظیر است ان شاءالله در اوایل مهرماه و همزمان با هفته گردشگری افتتاح خواهد شد.

محمد اسلامی رییس میراث فرهنگی زرند هم گفت: در هفته  گردشگری بالغ بر 20برنامه و در قالب تقویم هفته گردشگری  برنامه ریزی شده که  قطعا در این بخش شاهد رخدادهای باشکوهی  به ویژه در دوران پساکرونا خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح گردشگری «ستاره شناسی» در زرند

اجرای طرح گردشگری «ستاره شناسی» در زرند