مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 04:252021-09-04سياسي

کنترل پیک پنجم شیوع کرونا تنها با کمک خود مردم


نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر خود مردم کمک نکنند امکان کنترل پیک پنجم شیوع کرونا را نداریم.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر خود مردم کمک نکنند امکان کنترل پیک پنجم شیوع کرونا را نداریم.

دکتر یحیی ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به شرایط بحرانی سلسله با رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان هماهنگ کردیم سریعاً 50 تخت ویژه جهت برپایی بیمارستان صحرایی خریداری و با هماهنگی های انجام شده با جمعیت هلال احمر این بیمارستان افتتاح شد.

وی ادامه داد: با افتتاح این بیمارستان بیمارانی که به شکل سرپایی هستند و از نظر عمومی حال بهتری داشته و نیاز به تزریقات به شکل سرپایی دارند در داخل بیمارستان صحرایی بستری هستند.

ابراهیمی بیان کرد: این 50 تخت به ظرفیت بیمارستان اضافه شده، که با این حال نیز شاهد هستیم که این بیمارستان صحرایی نیز مملو از بیمار است و انتظار داریم که رییس دانشگاه و مجموعه معاونت درمان بازدیدی از نزدیک به عمل بیاورند و فکر اساسی به حال این شهرستان داشته باشیم.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که در سطح شهرستان سلسله وضعیت مطلوبی نداریم، عنوان کرد: از مردم شهرستان سلسله و دلفان و استان و کل ملت ایران، به عنوان یک پزشک،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل پیک پنجم شیوع کرونا تنها با کمک خود مردم

کنترل پیک پنجم شیوع کرونا تنها با کمک خود مردم