مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 11:002021-09-03سياسي

مدیریت جهادی و انقلابی لازمه رفع مشکلات مردم


مدیریت جهادی و انقلابی تنها راه رفع مشکلات فراوان مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان اصلاندوز که در فضای باز پارک شهرداری برگزار شد، به دیدار رییس جمهور و هیات دولت با مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: اگر دولتی می خواهد موفق و تاثیرگذار باشد، باید اعتماد و امید مردم را به خود جلب کند.

وی با قدردانی و تمجید از رییس جمهور در سفر به استان خوزستان و سیستان و بلوچستان در آغاز فعالیت دولت افزود: حضور در بین مردم و شنیدن مسائل و مشکلات آنان حرکت بزرگی است که امیدواریم تا آخر دولت این کار به طور جدی تداوم داشته باشد.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز با بیان اینکه هر مسؤولی که بر سر کار می آید باید به وعده های خود عمل کند، بیان کرد: مدیریت جهادی و انقلابی تنها راه رفع مشکلات فراوان مردم است.

وی با بیان اینکه دولت باید راه حل ها، چالش ها و کمبودها را دیده و قبول کنند، تاکید کرد: یکی دیگر از مشکلات امروز کشور طبق بیانات رهبری مساله ساختار فرهنگی کشور است که متاسفانه اهتمام جدی در این خصوص مشاهده نمی شود.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان از طریق شبکه های مجازی تصریح کرد: حرکتی انقلابی و جهادی در جهت رفع مشکلات فضای مجازی در کشور نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت جهادی و انقلابی لازمه رفع مشکلات مردم

مدیریت جهادی و انقلابی لازمه رفع مشکلات مردم