مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 09:152021-09-03سياسي

کارگر: مرحوم فیروزآبادی عنصری موثر در دستگاه انقلاب و نظام بود


رییس بنیاد حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس طی پیامی درگذشت سردار سرلشکر بسیجی دکتر سیدحسن فیروزآبادی مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،  بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس طی پیامی درگذشت سردار سرلشکر بسیجی دکتر سیدحسن فیروزآبادی مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا و عضو را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: با احترام خبر درگذشت سردار عالی مقام و مجاهد فی سبیل الله سرلشکر بسیجی دکتر سیدحسن فیروزآبادی مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام موجب تاسف و تاثر خاطر گردید.

سلام و درود خداوند رحمان و رحیم بر آن عزیز سفر کرده که در ایام عزای جد بزرگوارشان و روز شهادت سیدالساجدین (ع) به دیدار معبود شتافت.

آن بسیجی ولایی، بصیر، متدین، متعهد و با دانش در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان سردار در سمت های مختلف به ویژه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح خدمات ارزنده ای به یادگار گذاشت.

اینجانب مصیبت درگذشت خادم الرضا(ع) و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، اسلامی برای آن مرحوم  و برای سوگواران گرانقدر و همرزمان ایشان؛ صبر و شکیبایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگر: مرحوم فیروزآبادی عنصری موثر در دستگاه انقلاب و نظام بود

کارگر: مرحوم فیروزآبادی عنصری موثر در دستگاه انقلاب و نظام بود