مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 09:152021-09-03سياسي

مدیران انقلابی با تجربه و جهادی در مسند امور قرار گیرند


مدیران انقلابی با تجربه و جهادی در مسند امور قرار گیرند.

- حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه ورامین با اشاره به 17 شهریور ماه این روز را لکه ننگی بر پیشانی طاغوت دانست و گفت: رژیم طاغوت در 17 شهریور مردم را مستقیم به گلوله بست و این اقدام تیر خلاصی بر پیکره این رژیم بود.

محمودی به آغاز با کار دولت جدید اشاره کرد و گفت: باید یک پالایش جدی در دستگاه ها و مدیریت ها انجام شود و مدیران انقلابی، جهادی و با تجربه در مسند امور قرار گیرند.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به روز تعاون گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مؤثرترین وزارتخانه ها در حوزه اشتغال و حمایت از کار و کارآفرینی است، باید خدمات اجتماعی و گسترش تولید در اولویت ادارات باشد.

امام جمعه موقت ورامین گفت: در روستاهابا حمایت های بنیاد برکت گام های مؤثری برداشته شده است و اشتغال خانگی و خانوادگی زیادی ایجاد شده است، از دهیاری و شوراهای اسلامی روستاها می خواهم که مشاغل روستایی حمایت کنند.

وی با بیان اینکه باید حمایت از کارآفرینان و اشتغال زایی مورد توجه همه مدیران و مسئولان باشد، گفت: امیدوارم با روحیه خوب رییس جمهور شاهد تحولات جدی در زندگی مردم باشیم و مردم این خدمات را در زندگی خود لمس کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران انقلابی با تجربه و جهادی در مسند امور قرار گیرند

مدیران انقلابی با تجربه و جهادی در مسند امور قرار گیرند