مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-03ورزشي

نامگذاری خیابانی در رفسنجان به نام «المپیک»/ پاداش شورای ششم به پورمیرزایی


رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان از نامگذاری خیابانی در شهر رفسنجان به نام «المپیک» خبر داد.

- نامگذاری خیابانی در رفسنجان به نام المپیک / پاداش شورای ششم به پورمیرزایی ایسنا/کرمان رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان از نامگذاری خیابانی در شهر رفسنجان به نام المپیک خبر داد.

سید حسین رحیمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پس از نایب قهرمانی آقای منصور پورمیرزایی در رقابت های پاراالمپیک توکیو، شهردار منتخب رفسنجان پیشنهادی را مطرح کردند که یکی از معابر شهر به نام این قهرمان ارزنده شهرستان نامگذاری شود.

وی افزود: پس از این پیشنهاد، امروز در مراسم استقبال از پورمیرزایی، ایشان مطرح کردند که اصلاً به این قضیه رضایت ندارند و پیشنهاد دادند که خیابانی در رفسنجان به نام المپیک نامگذاری شود.

رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان خاطرنشان کرد: طبق تصمیم شورا، خیابانی به نام المپیک در شهر نام گذاری می شود و به نام هرکدام از قهرمانان مدال آور یک درخت غرس خواهد شد.

رحیمی ادامه داد: البته هنوز اینکه کدام معبر شهر به این نام نامگذاری شود باید در کمیته نامگذاری بحث گردد و خیابانی مناسب آن انتخاب شود.

رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان در پاسخ به این سوال که آیا نماد المپیک در این خیابان نیز نصب می شود، گفت: بله قطعا نماد المپیک و المان های ورزشی از نام آور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری خیابانی در رفسنجان به نام «المپیک»/ پاداش شورای ششم به پورمیرزایی

نامگذاری خیابانی در رفسنجان به نام «المپیک»/ پاداش شورای ششم به پورمیرزایی