مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-02حوادث

قاچاقچی مواد مخدر در ورودی مازندان زمینگیر شد


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران ، از کشف 12 کیلوگرم مواد مخدر از یک سوداگر مرگ در محور هراز شهرستان آمل خبر داد.

- علیرضا ثقفی گفت:در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه استان با انجام اقدامات اطلاعاتی، از حمل مواد مخدر توسط یک قاچاقچی مواد مخدر از طریق محور هراز با خبر شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ماززندران افزود: پس از هماهنگی های قضایی ماموران با تشکیل تیم های عملیاتی، متهم را در حین حمل مواد مخدر با خودروی شخصی در محور مورد نظر شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

ثقفی خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از خودروی متهم 12 کیلو گرم تریاک که به شیوه ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.

وی تصریح کرد: متهم، پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضایی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است .

ثقفی بابیان اینکه مواد مخدر یک عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است، گفت: مواد مخدر ریشه اخلاق را در جامعه می سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده ها و نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می شود.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان اظهارکرد: مقابله با پدیده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری وتعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاقچی مواد مخدر در ورودی مازندان زمینگیر شد

قاچاقچی مواد مخدر در ورودی مازندان زمینگیر شد