مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-02سياسي

افتتاح پروژه های درحال احداث همدان در دوران انتقال دولت


تلاش شده در یک برنامه 100 روزه در دوران انتقال دولت دوازدهم به سیزدهم پروژه هایی که در حال احداث بودند را تکمیل و بهره برداری کنیم.

- ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: تلاش شده در یک برنامه 100 روزه در دوران انتقال دولت دوازدهم به سیزدهم پروژه هایی که در حال احداث بودند را تکمیل و بهره برداری کنیم.

سید سعید شاهرخی پنجشنبه 11شهریور در آیین افتتاح پروژه های استان همدان،به نقش مریانج در تاریخ شهرهمدان اشاره کرد و افزود: مردم مریانج در پیروزی و حفظ و تداوم ارزش های انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی ایفا کرده اند و در این راستای شهدای بزرگواری را به انقلاب اسلامی تقدیم کرده اند.

وی به اقداماتی که باید دردولت قبل انجام می شد اشاره کرد و گفت: تمام برنامه های دولت تدبیرو امید را به طور کامل تحقق پیدا کرد.

وی خدمت به مردم را فرصت دانست و اظهار کرد: با توجه به تغییراتی که درسطوح مختلف مدیریتی با تغییر دولت ایجاد شد، ساختار مدیریتی استان همدان با قدرت و جدیت به کار خود ادامه داد و در این راستا تلاش هایی صورت گرفت که در یک برنامه صد روزه در دوران انتقال دولت دوازدهم به سیزدهم پروژه هایی که در حال احداث بودند را تکمیل و بهره برداری کنیم.

شاهرخی افزود: در این فرصت صد روزه بیش از 3هزار و 500 میلیارد تومان پروژه را در سراسر استان همدان افتتاح کردیم و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های درحال احداث همدان در دوران انتقال دولت

افتتاح پروژه های درحال احداث همدان در دوران انتقال دولت