مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-02حوادث

بازداشت پزشک قلابی در اردبیل/ گردش مالی 4 میلیارد تومانی فقط در یک سال


رییس پلیس فتا استان اردبیل از دستگیری پزشک قلابی به علت فروش محصولات تقلبی رویش مو در اردبیل خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی قهرمان طالع ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم رصد پلیس فتای استان طی پایش فضای مجازی، با صفحه اینستاگرامی برخورد کردند که گردانندگان آن اقدام به تبلیغ و فروش شبکه ای دارو با عنوان محلول رویش مو با مارک خارجی می کردند که موضوع به دلیل سلامت هموطنان در دستور کار ویژه افسران سایبری قرار گرفت.

جذب بازاریاب برای فرش محصول تقلبی وی افزود: کاراگاهان سایبری بلافاصله با جمع آوری مستندات لازم و انجام شیوه های فنی و پلیسی متوجه شدند که گرداننده این شبکه اقدام به تشکیل باند گسترده فروش محلول مزبور کرده و با انتشار آگهی گسترده در سایت ها و شبکه های اجتماعی خارجی و معرفی خود به عنوان پزشک اقدام به جذب بازاریاب نموده و با آموزش بازاریابان در پیامرسان خارجی، اقدام به فروش و ارسال محلول به خریداران می کند.

رییس پلیس فتا استان اردبیل تشریح کرد: تیم عملیاتی پلیس فتا متهمان اصلی پرونده را که دو نفر آقا و یک نفر خانم بودند را شناسایی، بازداشت و به پلیس فتا انتقال دادند.

گردش مالی 4 میلیارد تومانی فقط در یک سال وی ادامه داد: متهم اصلی معروف به دکتر به اتهام وارده مبنی بر جعل محلول رویش مو، داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت پزشک قلابی در اردبیل/ گردش مالی 4 میلیارد تومانی فقط در یک سال

بازداشت پزشک قلابی در اردبیل/ گردش مالی 4 میلیارد تومانی فقط در یک سال