مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-02سياسي

ورود دادستانی به مرگ مادر باردار ازنایی/ پزشک خاطی ممنوع الکار شد


مرگ مادر باردار ازنایی که گفته می شود سومین مورد در بیمارستان این شهر است بعد از کمیسیون بهداشت و درمان به دادستانی نیز کشیده شد، فرماندار از ممنوع الکار شدن پزشک خاطی خبر داده است.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: سه شنبه شب یک مادر باردار ازنایی حین عمل سزارین جان خود را از دست داد که این امر واکنش افکار عمومی، رسانه ها و همچنین برخی از مسئولان استان از جمله معاون دانشگاه علوم پزشکی و همچنین یحیی ابراهیمی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی را در پی داشت تا این مسئولان قول پیگیری این موضوع را بدهند.

همچنین دانشگاه علوم پزشکی وعده کرد که کمیته بررسی موضوع را تشکیل داده و با خاطیان برخورد کند.

حشمت الله بهمنی فرماندار ازنا در این رابطه با اشاره به مرگ مادر ازنایی حین عمل سزارین اظهار داشت: متأسفانه ظرف یک سال گذشته به گفته مسئولان شبکه بهداشت شهرستان، این سومین مادر بارداری است که بر اثر کوتاهی، قصور تیم پزشکی و پزشک معالج در بیمارستان امام علی (ع) شهرستان ازنا فوت می کند.

وی عنوان کرد: در جریان حادثه ای که جدیداً اتفاق افتاده، مادر 22 ساله ای به بیمارستان برای زایمان مراجعه می کند که متأسفانه به علت کوتاهی، عدم هماهنگی و به نظرم نداشتن تجهیزات کافی توسط پزشک معالج، این مادر باردار فوت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادستانی به مرگ مادر باردار ازنایی/ پزشک خاطی ممنوع الکار شد

ورود دادستانی به مرگ مادر باردار ازنایی/ پزشک خاطی ممنوع الکار شد