مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 05:402021-09-02ورزشي

قرارداد سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان تمدید شد


رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: قرارداد رضا طلایی منش به مدت یک فصل به عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور تمدید شد.

- با اشاره به تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: بعد از برگزاری جلسات متعدد و بررسی شرایط باتوجه به درخشش تیم فوتبال شهرداری همدان و صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور باب مذاکره با سرمربی موفق تیم در فصل گذشته آغاز شد.

وی افزود: خوشبختانه امروز طبق توافقاتی که داشتیم با رضا طلایی منش به عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان به مدت یک فصل در لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرارداد امضا شد.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه سیاست ما در لیگ دسته اول فوتبال کشور استفاده حداکثری از ظرفیت بومی است، گفت: سابقه چندین ساله شهرداری همدان در بحث تیم داری در رشته فوتبال نشان می دهد که سیاست ما استفاده از حداکثر ظرفیت بومی استان است.

وجدی هویدا خاطرنشان کرد: در چند فصل اخیر صد در صد کادر فنی و کادر اجرایی تیم فوتبال شهرداری همدان بومی بوده اند، همچنین بیش از 80 درصد بازیکنان در فصل گذشته و سایر فصول فوتبالی در تیم فوتبال شهرداری بومی استان همدان جذب شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان تمدید شد

قرارداد سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان تمدید شد