مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 03:302021-09-02سياسي

به گمانه زنی ها در رابطه با شهردار زنجان توجه نکنید


رییس شورای اسلامی شهر زنجان تاکید کرد: شهروندان به هیچ کدام از گمانه زنی های فضای مجازی در رابطه با شهردار زنجان توجه نکنند.

- ایسنا/زنجان رییس شورای اسلامی شهر زنجان تاکید کرد: شهروندان به هیچ کدام از گمانه زنی های فضای مجازی در رابطه با شهردار زنجان توجه نکنند.

منصور مرادلو در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بعد از بررسی سوابق متقاضیان تصدی شهرداری، 13 نفر حائز شرایط شدند، اظهار کرد: این افراد برنامه های خود را به شورا اعلام و پس از بررسی و تایید وارد مرحله دفاع از برنامه ها خواهند شد و امیدواریم با این روند تکلیف شهرداری زنجان تا اواسط مهرماه مشخص شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه این روزها اخبار و شایعاتی پیرامون شهرداری زنجان در فضای مجازی نشر پیدا می کند که هیچ کدام از این موارد را تایید نمی کنیم؛ چراکه همه اعضای شورا متعهد شده اند به دور از هرگونه حاشیه و بر اساس نظرات کارشناسی، شهردار زنجان را انتخاب کنند و فرد منتخب نیز باید همه تلاش خود را برای توسعه شهر به کار گیرد.

این مسئول با رد این شایعه که اعضای شورای اسلامی شهر تحت تاثیر نظرات خارج از این نهاد قرار دارند، گفت: خداوند را شاهد می گیریم که اعضای شورا در چارچوب وظایف قانونی خود عمل کرده و تاکنون فردی، دخالتی در امور نداشته است و این صحبت ها فقط برای به حاشیه راندن شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به گمانه زنی ها در رابطه با شهردار زنجان توجه نکنید

به گمانه زنی ها در رابطه با شهردار زنجان توجه نکنید