مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 12:452021-09-01ورزشي

اعتراض دانمارکی ها به برگزاری جام جهانی 2022 در قطر


سیمون کیائر کاپیتان تیمی که هفته گذشته از سوی یوفا به خاطر نجات جان اریکسن به عنوان قهرمان شناخته شد،  بار دیگر مخالفت دانمارک را با برگزاری مسابقات در قطر تکرار کرد.

- اعضای تیم ملی فوتبال دانمارک اعتراض خودشان را به برگزاری جام جهانی 2022 در کشور قطر نشان دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از استار، فدراسیون فوتبال دانمارک که در تماس مداوم با عفو بین الملل است اعلام کرد که از تصمیم برای برگزاری جام جهانی 2022 در قطر بسیار ناراحت است.

سیمون کیائر کاپیتان تیمی که هفته گذشته از سوی یوفا به خاطر نجات جان اریکسن به عنوان قهرمان شناخته شد، بار دیگر مخالفت دانمارک را با برگزاری مسابقات در قطر تکرار کرد.

مدافع آث میلان به اتحادیه گفت: من به عنوان کاپیتان باید بگویم که ما بازیکنان جام جهانی 2022 را برای بازی در قطر انتخاب نکرده ایم و نسبت به شرایط حقوق بشر که در این کشور می بینیم بسیار انتقاد داریم.

ما بازیکنان چندین بار به طور علنی موضع خود را در رابطه با جام جهانی قطر نشان دادیم اما اکنون باید تمرکز خود را روی بازی در زمین برای صعود به جام جهانی حفظ کنیم.

یسپر مولر ، رییس فدراسیون فوتبال دانمارک می گوید: این یک تصمیم بحث برانگیز است و هنوز چالش های بزرگی در زمینه حقوق بشر در مورد میزبان جام جهانی 2022 وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض دانمارکی ها به برگزاری جام جهانی 2022 در قطر

اعتراض دانمارکی ها به برگزاری جام جهانی 2022 در قطر