مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 07:552021-09-01سياسي

ورودی های شهر یزد ساماندهی می شود


مدیر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری یزد از ساماندهی چهار ورودی شهر یزد براساس طرح مصوب شورای پنجم خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری یزد از ساماندهی چهار ورودی شهر یزد براساس طرح مصوب شورای پنجم خبر داد.

سید علیرضا رسولی در رابطه با ساماندهی ورودی های شهر یزد در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: از آنجا که ورودی های شهری یک موضوع قابل اهمیت هست، در اواخر سال گذشته پیشنهادات سازمان در این باره را به شهرداری اعلام کردیم و در شورای اسلامی شهر نیز مورد تصویب قرار گرفت که این طرح ها جز طرح های 1400 قرار گرفته و با چند کارگروهی که تشکیل شده امیدواریم کارها با توان بالا آغاز شود.

وی گفت: در محور ورودی شهر از سمت تهران که حد فاصل پل الغدیر تا دروازه قرآن و حدود پنج کیلومتر است، با فازبندی های صورت گرفته و همکاری با سایر عوامل شهرداری شروع خواهد شد.

این ممسئول خاطرنشان کرد: در این طرح بزرگ ساماندهی فضای سبز، نورپردازی، منظر شهری، رنگ، بافت و تمامی دیگر عوامل مورد توجه است، ادامه داد: این طرح دارای عوامل و تعارضات زیادی است و در این محور جداره بسیار مورد توجه قرار دارد.

وی از اهتمام به ورودی بلوار آزادگان در سال جاری نیز خبر داد و گفت: ویژگی این محور این هست که جداره ها در این محور شکل گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورودی های شهر یزد ساماندهی می شود

ورودی های شهر یزد ساماندهی می شود