مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 07:202021-09-01سياسي

فیلمی از دوبله کارتون نوستالژیک «گوریل انگوری»


مرحوم کاوه افضلی درباره گویندگی در کارتون «گوریل انگوری» گفته بود: گوریل انگوری دوبله خاطره انگیزی دارد و در اوایل انقلاب با نوار شانزده میلی متری کار کردیم، - مرحوم کاوه افضلی درباره گویندگی در کارتون گوریل انگوری گفته بود: گوریل انگوری دوبله خاطره انگیزی دارد و در اوایل انقلاب با نوار شانزده میلی متری کار کردیم، یکی از بهترین تیپ های صدایم را به جای بیگلی بیگلی گفتم که همیشه از تماشای آن لذت برده ام.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وقتی برنامه های نوستالژیکی چون وروجک و آقای نجار ، گوریل انگوری ، کارآگاه گجت و لورل هاردی را به خاطر می آوریم، به صاحب صدای ماندگاری چون زنده یاد اصغر افضلی می رسیم؛ بدون شک صدای او جایگزین ندارد؛ صدای ماندگار از نسلی که به مرور از دستشان می دهیم و نگرانی های بسیاری برای جایگرین شدن آنها وجود دارد.

علی اصغر کاوه افضلی با صدای ماندگارش به دلیل تیپ سازی های متفاوت کمدی در فیلم ها و کارتون ها مشهور بود و شخصیت های محبوب بسیاری از کارتون های دهه ی 60 و 70 را برای کودکان و بزرگسالان از نو ساخت.

او گوینده شخصیت هایی چون پرنس جان در کارتون رابین هود ، ادگار در گربه های اشرافی ، تناردیه در بینوایان، روباه در پسر شجاع، وروجک در کارتون وروجک و آقای نجار ، کارآگاه گجت و بیگلی بیگلی در گوریل انگوری و واتو واتو بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلمی از دوبله کارتون نوستالژیک «گوریل انگوری»

فیلمی از دوبله کارتون نوستالژیک «گوریل انگوری»