مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 07:102021-09-01سياسي

دز دوم واکسن های آسترازنکا و اسپوتنیک، نیمه دوم شهریور ماه وارد کشور می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: تاکنون 197 هزار دز آسترازنکا و پنج هزار دز اسپوتنیک وی در نوبت اول در آذربایجان شرقی تزریق شده و براساس وعده ای که به ما داده اند، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: تاکنون 197 هزار دز آسترازنکا و پنج هزار دز اسپوتنیک وی در نوبت اول در آذربایجان شرقی تزریق شده و براساس وعده ای که به ما داده اند، دز دوم این واکسن ها در نیمه دوم شهریور ماه وارد کشور شده و به استان ها انتقال داده خواهد شد.

محمد حسین صومی روز چهارشنبه 10 شهریورماه در آیین افتتاح مرکز واکسیناسیون خودرویی ضمن قدردانی از خدمات سپاه و بسیج برای مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: سپاهیان عزیز همواره احساس مسئولیت می کنند و انقلابی بودن یعنی پایبندی به عهد و پیمان؛ اکنون نیز از مجموعه سپاه و بسیج تشکر می کنیم که برای تامین سلامت مردم احساس مسئولیت می کنند.

وی ادامه داد: یکی از مصادیق انقلاب، احساس مسئولیت حاکمیت در مقابل مردم است و اکنون شاهد هستیم که سپاه، بسیج و سایر نهاد ها هرچه که در توان دارند، به کار می گیرند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز هماهنگی بین نیروها را بزرگترین مزیت آذربایجان شرقی عنوان کرد و افزود: همین ویژگی باعث شده است که آذربایجان شرقی به لحاظ ابتلا و بستری بیماران در رتبه سی ام باقی بماند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دز دوم واکسن های آسترازنکا و اسپوتنیک، نیمه دوم شهریور ماه وارد کشور می شود

دز دوم واکسن های آسترازنکا و اسپوتنیک، نیمه دوم شهریور ماه وارد کشور می شود