مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 06:102021-09-01فرهنگي

انتخاب 2 فیلم از ایران برای حضور در بخش رقابتی جشنواره بوسان


جشنواره بوسان 2021 اعلام کرد 2 فیلم از ایران، هند و کره جنوبی را برای شرکت در بخش رقابتی «جریان های جدید» خود انتخاب کرده است.

- جشنواره بوسان 2021 اعلام کرد 2 فیلم از ایران، هند و کره جنوبی را برای شرکت در بخش رقابتی جریان های جدید خود انتخاب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، در بخش رقابتی جریان های جدید جشنواره بین المللی فیلم بوسان، 11 فیلم حضور خواهند داشت که از این میان از هر یک از کشورهای ایران، هند و کره جنوبی 2 فیلم برای حضور در این بخش انتخاب شده اند.

2 فیلمی که از ایران انتخاب شده اند در نبود کارگردان ساخته آروند دشت آرای درباره کارگردان تئاتری است که سعی دارد تا با تماس های ویدیویی تمرین یک نمایش را شکل دهد.

از این فیلم به عنوان تجربه ای منحصر به فرد یاد شده که با یک برداشت بدون تدوین ساخته شده است.

فیلم دیگری ایرانی حاضر در این رویداد سیارک ساخته مهدی حسین وند عالی پور درباره پسری است که با وجود فقر، برای مادر و خواهر برادرهایش زندگی دلگرم کننده ای می سازد.

از هند پدرو ساخته ناتش هگدی با تمرکز بر مشکلات رساندن برق به دهکده ای جنگلی و خانه زمان به کارگردانی راجدیپ پل و سارمیستا میتی که داستانی تعلیق آمیز از یک پزشک که در خانه ای توسط سه زن زندانی شده است در این بخش به نمایش درمی آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب 2 فیلم از ایران برای حضور در بخش رقابتی جشنواره بوسان

انتخاب 2 فیلم از ایران برای حضور در بخش رقابتی جشنواره بوسان