مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 04:502021-09-01سياسي

مشکل فاضلاب هشترود باید در هرچه سریع تر حل شود


معاون عمرانی فرماندار هشترود گفت: مشکل فاضلاب هشترود باید در سریع ترین زمان ممکن حل شود تا مردم به مشکل برنخورند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون عمرانی فرماندار هشترود گفت: مشکل فاضلاب هشترود باید در سریع ترین زمان ممکن حل شود تا مردم به مشکل برنخورند.

میثم خوشبخت در جلسه پنجم شورای شهر هشترود که در ساختمان شورا برگزار شد، اظهار کرد: مردم نباید تاوان اشتباهات ادارات را بدهند و مسئولان باید با تمام توان در جهت حل مشکلات مردم به صورت شبانه روزی پای کار باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تشکر از تلاش های شهردار هشترود، اظهار کرد: با تلاش های دکتر پور صادق، چهره شهر بعد از 42 سال دگرگون شده و این تلاش ها باید در جهت خدمت به مردم ادامه دار باشد.

رییس شورای اسلامی شهر هشترود نیز در این جلسه با انتقاد از طولانی شدن پروسه ساخت فاضلاب مدرن شهری، گفت: با حرکت لاک پشتی پیمانکار فاضلاب مدرن شهری برای ساخت این پروژه که سال هاست به طول انجامیده و حتی به نصف هم نرسیده است، احتمال دارد که عمر اکثر مردم هشترود کفاف اتمام این پروژه را ندهد.

محمدرضا قهرمانپور، خاطر نشان کرد: احداث کانال یک متری برای جلوگیری از برگشت فاضلاب به شهرک شهریار از ضروریات است و باید ادارات آب و فاضلاب و شهرداری با همکاری یکدیگر این مشکل را حل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل فاضلاب هشترود باید در هرچه سریع تر حل شود

مشکل فاضلاب هشترود باید در هرچه سریع تر حل شود