مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 03:152021-08-31فرهنگي

فیلمی از پیمان معادی و مهران مدیری در سینماها


دو فیلم «درخت گردو» و «گیسوم» که با یک سال فاصله در سی وهشتمین دوره از جشنواره های ملی و جهانی فجر به نمایش درآمده بودند، از امروز در سینماها اکران می شوند.

- دو فیلم درخت گردو و گیسوم که با یک سال فاصله در سی وهشتمین دوره از جشنواره های ملی و جهانی فجر به نمایش درآمده بودند، از امروز در سینماها اکران می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، درخت گردو فیلمی از محمدحسین مهدویان است که آن را پیش از شیشلیک ساخته و در جشنواره فجر سال 1398 رونمایی شده است.

این فیلم روایتی از واقعه بمباران شیمیایی سردشت است که پیمان معادی، مهران مدیری، مینا ساداتی و مینو شریفی از بازیگران اصلی آن هستند.

معادی که برای بازی در این فیلم مدتی مشغول یادگیری زبان کردی بود، در نشست خبری فیلم در جشنواره به همراه مدیری تاکید کردند که حضورشان در درخت گردو ادای دین به کردها بوده است.

مدیری در آن نشست خبری که بهمن ماه سال 1398 برگزار شد، گفته بود: من در جنگ فقط اجرای نمایش و رانندگی نکردم، بلکه در میدان هم جنگیدم.

اصلا یکی از دلایل علاقه ام به بازی در این فیلم این بود که خودم زمان بمباران سردشت در بانه بودم و بعد به آنجا رفتیم و از نزدیک اتفاق هایی را دیدم.

در درخت گردو سه کودک کُرد بازی کرده اند که با توجه به تصویربرداری سکانس های بمباران شهر و اتفاقات بعد از آن که مستقیم به بچه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلمی از پیمان معادی و مهران مدیری در سینماها

فیلمی از پیمان معادی و مهران مدیری در سینماها