مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 02:252021-08-31اجتماعي

افزایش ظرفیت ذهنی دانش آموزان با روش تدریس بدیعه پردازی


نتایج یک تحقیق نشان می دهد تدریس با الگوی بدیعه پردازی می تواند خلاقیت هیجانی دانش آموزان را افزایش دهد که نتایج آن با تأثیر الگوهای نوین تدریس همسو است.

- افزایش ظرفیت ذهنی دانش آموزان با روش تدریس "بدیعه پردازی" ایسنا/اصفهان نتایج یک تحقیق نشان می دهد تدریس با الگوی بدیعه پردازی می تواند خلاقیت هیجانی دانش آموزان را افزایش دهد که نتایج آن با تأثیر الگوهای نوین تدریس همسو است.

زنده یاد میرزاحسن رشدیه، زمانی که آموزش و پرورش نوین را در ایران بنا نهاد، مخالفت ها با او به اندازه ای بود که بارها قصد جانش را کردند، اما امروز با گذشت یک قرن، شیوه های جدیدی خلق می شود تا کودکان جهان بتوانند آموزش را با لذت کودکانه خود تجربه کنند.

روش تدریس بدیعه پردازی، یکی از شیوه های تدریس فعال است که خلاقیت دانش آموزان را شکوفا می کند.

زینب سادات حسینی-پژوهشگر علوم تربیتی در پژوهشی که با حضور دانش آموزان پایه ششم ابتدایی دخترانه انجام داده است به این نتیجه رسیده است که الگوی بدیعه پردازی منجر به افزایش خلاقیت هیجانی و تفکر انتقادی دانش آموزان می شود.

این پژوهشگر علوم تربیتی در گفت وگو با ایسنا، گفت: هدف از تدریس با الگوی بدیعه پردازی، شکستن دیوار قواعد مرسوم و ایجاد راهکارهای جدید برای حل مسائل در ذهن دانش آموز است تا به یادگیری پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت ذهنی دانش آموزان با روش تدریس بدیعه پردازی

افزایش ظرفیت ذهنی دانش آموزان با روش تدریس بدیعه پردازی