مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 20:202021-08-31سياسي

سیامک اطلسی و بازی در سریالی درباره کرونا


سیامک اطلسی با ابراز نگرانی از آمار فوتی های ویروس کرونا، از دشواری های کار در عرصه دوبله و تلویزیون در این شرایط سخن می گوید.

- سیامک اطلسی با ابراز نگرانی از آمار فوتی های ویروس کرونا، از دشواری های کار در عرصه دوبله و تلویزیون در این شرایط سخن می گوید.

این هنرمند پیشکسوت در گفت و گویی با ایسنا درباره شرایطی که کرونا بر حوزه دوبله تحمیل کرده است و به اجبار گویندگان تک تک در اتاق های دوبله حاضر می شوند و نبود تعامل و همچنین شور و حال گذشته، خاطرنشان می کند: به نظرم این اتفاق برای گویندگان دشواری چندانی ندارد؛ به دلیل اینکه آنها در نهایت کارشان را انجام می دهند و می روند؛ اما مسلما برای مدیران دوبلاژ دشواری هایی دارد که البته چاره ای نیست و فقط با مراقبت و کنار آمدن با این دوره، به پایان می رسد.

او ابراز امیدواری می کند که به زودی کرونا تمام شود، آمار فوتی ها کم شود تا دوباره به آرامش برسیم.

اطلسی تصریح می کند: متاسفانه در حاضر آمار فوتی های این بیماری نگران کننده است و بعد از هر مناسبتی، آمارها بالاتر هم می رود و نتایح دورهمی ها کم کم معلوم می شود.

این بازیگر در ادامه درباره حضورش در سریال اپیدمی سیدسجاد حسینی توضیح می دهد: ساخت این مجموعه که با موضوع کرونا تهیه شده، به تازگی آغاز شده است و به خاطر شرایط سخت کرونایی چند روزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیامک اطلسی و بازی در سریالی درباره کرونا

سیامک اطلسی و بازی در سریالی درباره کرونا