مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 15:152021-08-31اقتصادي

لزوم اجرای طرح نظام آراستگی محیط کار در سمنان/ قانون گرایی مبنای کار باشد


معاون توسعه منابع و مدیریت استاندار سمنان با بیان اینکه اجرای طرح نظام آراستگی محیط کار بسیار مهم است که همواره مورد تأکید قرار دارد، گفت: قانون گرایی باید مبنای کار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه منصوری عصر امروز در جلسه مشورتی کارکنان استانداری سمنان که سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: انسان، محور و هدف توسعه است و اعتماد کارکنان و سرمایه انسانی، بزرگ ترین دارایی یک مجموعه سازمانی به حساب می آید که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی افزود: نیاز است تا سعی کنیم تا آخرین لحظه نهایت بهره را از زندگی ببریم و در این مسیر از خدمت صادقانه به خلق عدول نکنیم تا در پیشگاه پروردگار شرمنده از دست دادن فرصت های خود نباشیم.

معاون توسعه منابع و مدیریت استاندار سمنان گفت: از زحمات تمامی مدیران زیرمجموعه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری که با وجود تمامی چالش ها و محدودیت ها به انجام وظایف درون و برون سازمانی خود به بهترین شکل ممکن می پردازند، تقدیر و تشکر دارم.

منصوری بیان کرد: پیشنهادات ارائه شده از سوی مجمع مشورتی کارکنان استانداری، اکثرا پیشنهاداتی پردازش و کارشناسی شده بود که جای تقدیر دارد و در آینده نیز این مهم با ارائه راهکارهای مناسب، تقویت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اجرای طرح نظام آراستگی محیط کار در سمنان/ قانون گرایی مبنای کار باشد

لزوم اجرای طرح نظام آراستگی محیط کار در سمنان/ قانون گرایی مبنای کار باشد