مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 12:152021-08-31پزشكي

کمبود تخت بستری در بیمارستان های جنوب غرب خوزستان


رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از کمبود تخت بستری در بیمارستان های جنوب غرب خوزستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، شکرالله سلمان زاده رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کماکان در قله پیک اخیر ویروس دلتا هستیم و متاسفانه همچنان بیمارستان ها مملو از بیمار هستند.

وی افزود: هر چند در 24 ساعت گذشته تعداد بیماران بستری با ترخیصی برابر بود اما مراکز درمان سرپایی و اورژانس ها مملو از بیماران جدید هستند که این مساله نشان می دهد همچنان انتقال بیماری در جامعه با سرعت بسیار بالا در حال انجام است.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: متاسفانه درگیری های خانوادگی و گروهی بسیاری مشاهده می شود که این امر، آمار ابتلا را بسیار افزایش داده است و نشان می دهد که در جامعه اقدامی برای کنترل بیماری، قطع زنجیره انتقال و کمک به کاهش ورودی بیمارستان ها انجام نمی شود.

وی با اشاره به رصد مداوم کمبودهای بیمارستان ها، ادامه داد: برای رفع کمبود اکسیژن، چند دستگاه اکسیژن ساز وارد مدار شده و تعداد زیادی به ما ملحق شدند.

حدود 30 نفر از دوستان دانشجو و همکاران ستادی که مدارک درمانی دارند نیز به کمک ما آمدند و این مرکز جدید که راه اندازی کرده ایم را اداره می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود تخت بستری در بیمارستان های جنوب غرب خوزستان

کمبود تخت بستری در بیمارستان های جنوب غرب خوزستان