مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 11:052021-08-31پزشكي

میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مشهد 56 درصد است


رییس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شهر مشهد کمتر از میانگین مناطق زیر پوشش دانشگاه، - ایسنا/خراسان رضوی رییس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شهر مشهد کمتر از میانگین مناطق زیر پوشش دانشگاه، یعنی 56 درصد است.

باباخانی با بیان اینکه در مدت زمان همه گیری ویروس کرونا، برنامه های نظارتی و رسیدگی به تخلفات بهداشتی با قوت در حال اجراست، خاطرنشان کرد: میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به 60 درصد رسیده است.

رییس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در یک هفته اخیر یک هزار و 150 مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی با مشارکت 122 تیم بهداشت محیط انجام شده است که در نتیجه آن 25 واحد صنفی به دلیل تخلفات بهداشتی پلمب و 270 واحد نیز تذکر کتبی دریافت کردند.

وی عنوان کرد: در یک هفته گذشته 930 مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی با مشارکت 91 تیم بهداشت محیط انجام شده که در نتیجه این بازدیدها 35 واحد صنفی به دلیل تخلفات بهداشتی پلمب و 351 واحد نیز تذکر کتبی دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مشهد 56 درصد است

میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مشهد 56 درصد است