مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 08:002021-08-31اقتصادي

اقتصاد خرافه و گردش مالی میلیاردی رمالان: از دعای بازگشایی بخت تا بستن دهان


برای هر مشکل حدود قیمتی وجود دارد: طلسم ازدواج بین 3 تا 7 میلیون تومان، دعای گشایش بخت 1 میلیون و 500 هزار تا 3 میلیون تومان، درمان نازایی 8 تا 10 میلیون تومان، - اقتصاد خرافه و گردش مالی میلیاردی رمالان: از دعای بازگشایی بخت تا بستن دهان برای هر مشکل حدود قیمتی وجود دارد: طلسم ازدواج بین 3 تا 7 میلیون تومان، دعای گشایش بخت 1 میلیون و 500 هزار تا 3 میلیون تومان، درمان نازایی 8 تا 10 میلیون تومان، طلسم زبان بند همسر 4 تا 5 میلیون تومان و .

! عصر ایران؛ فهیمه اکبری صحت - خرافه پرستی از دیرباز تاکنون بحث جدایی ناپذیر زندگی مردم در همه کشورهای جهان بوده است و خرافات نه تنها در ایران بلکه قرنهاست در جهان ریشه دارد.

مارکز در صد سال تنهایی تصویری واقعی از جهان خرافه نشان می دهد.

رمان صد سال تنهایی به عنوان شناخته شده ترین نماینده ی رئالیسم جادویی، پر از گنجینه های گیج کننده و مبهم است که ذهن خواننده را اسیر خود می سازد.

خرافات از ادبیات تا اقتصاد را نشانه گرفته اند و این روزها دیگر سهم قابل توجهی از سبد برخی خانوار را به خود اختصاص می دهند.

میلیاردهای زاغه نشین در کوچه پس کوچه های تنگ و دور افتاده اطراف شهرها مردان و زنانی هستند که عده ای را اسیر جهان و گاهی خباثت خود کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد خرافه و گردش مالی میلیاردی رمالان: از دعای بازگشایی بخت تا بستن دهان

اقتصاد خرافه و گردش مالی میلیاردی رمالان: از دعای بازگشایی بخت تا بستن دهان