مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 07:052021-08-31سياسي

نوجوان گیلانی سرنوشت آتلانتیس را نوشت


سرنوشت آتلانتیس نخستین کتاب زاد اکبری درباره افلاطون است و تمامی اتفاقات عنوان شده در این کتاب حاصل تخیلات ذهن نویسنده است و واقعیت ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، استان گیلان یکی از استان های برتر در عرصه علمی و فرهنگی است و استفاده صحیح از این ظرفیت می تواند گیلان را به درجات بالای علمی در کشور برساند.

گیلانیان از دیرباز اهمیت بسیار زیادی به کسب علم و کتاب خوانی می دانند و خانواده ها تأکید و توجه بسیار زیادی به پیشرفت علمی فرزندان خود دارند به طوری که همگان گیلان را مهد کتاب خوانی و نویسندگان و شعرای گران قدر می دانند.

استان سرسبز گیلان علاوه بر جاذبه های گردشگری خود، چهره های فرهنگی فراوانی را ازجمله کوشیار گیلانی، محمد معین، محمدعلی مجتهدی گیلانی و حسن ابراهیم زاده  به کشور و حتی دنیا معرفی کرده که سرآمد تمام این چهره های علمی پروفسور مجید سمیعی رییس انجمن جراحان مغز و اعصاب جهان و مجید الدین میرفخرایی است.

یکی دیگر از این نخبه های گیلانی در حوزه فرهنگ، امیرعباس زاد اکبری است که علیرغم سن کم، کتابی تاریخی-تخیلی بانام سرنوشت آتلانتیس نوشته است.

به گفته این نوجوان نویسنده، کتاب خوانی و گسترش نشر کتاب منجر به ارتقای فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در جامعه می شود و اطلاعات مردم در بسیاری از حوزه ها افزایش پیدا می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوان گیلانی سرنوشت آتلانتیس را نوشت

نوجوان گیلانی سرنوشت آتلانتیس را نوشت