مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 06:202021-08-31اقتصادي

مشکلات ارزی، موجب کاهش 35 درصدی تولیدات نساجی فردوس شد


مدیرعامل کارخانه نساجی فردوس اظهار کرد: به علت عدم تخصیص ارز و مشکل کاهش 35 درصدی تولیدات کارخانه نساجی فردوس، نقدینگی تولیدات این واحد صنعتی کاهش یافته به طوری که تولید نخ 35 درصد و تولید البسه نساجی فردوس 50 درصد کاهش یافته است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل کارخانه نساجی فردوس اظهار کرد: به علت عدم تخصیص ارز و مشکل کاهش 35 درصدی تولیدات کارخانه نساجی فردوس، نقدینگی تولیدات این واحد صنعتی کاهش یافته به طوری که تولید نخ 35 درصد و تولید البسه نساجی فردوس 50 درصد کاهش یافته است.

احد کرمانی، امروز سه شنبه 9 شهریور به رسانه های گروهی گفت: روزانه ظرفیت تولید 10 تن نخ را در این واحد تولیدی داریم، اما در حال حاضر کمتر از این میزان تولید می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه برای رونق تولید در این کارخانه به حدود 100 میلیارد تومان تسهیلات نیاز است، گفت: برای واردات پنبه و ویسکوز به 40 میلیارد تومان و برای خریدهای داخلی پنبه و پلی استر به 60 میلیارد تومان نیاز داریم.

مدیرعامل کارخانه نساجی فردوس افزود: تولیدات نخ در این کارخانه برای واحدهای بافندگی در استان های اصفهان، تهران، یزد و خراسان رضوی ارسال می شود.

کرمانی با اشاره به طرح های توسعه این کارخانه، گفت: دو طرح توسعه در شهرستان فردوس و دیگری در شهرستان طبس در دست اجرا داریم که برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات ارزی، موجب کاهش 35 درصدی تولیدات نساجی فردوس شد

مشکلات ارزی، موجب کاهش 35 درصدی تولیدات نساجی فردوس شد