مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 17:002021-08-30اقتصادي

تعاونی های اندیمشک صادرات 3 میلیون دلار داشته اند


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک گفت: تعاونی های این شهرستان در پنج ماه نخست امسال سه میلیون دلار صادرات داشته اند.

- ، عصر امروز دوشنبه سید ناصر حسینی در نشست شورای اشتغال اندیمشک اظهار کرد: به واسطه مدیران توانمند در رأس کار در تعاونی ها زمینه برای ایجاد فرصت شغلی، توسعه و تحول روزافزون در شهرستان و کشور فراهم شده است.

وی افزود: در سال گذشته یک رویداد بسیار مهم جشنواره تعاونی های برتر که همان کارآفرینان برتر در قالب تعاونی ها شکل گرفته برگزار شد.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک گفت: از سال 96 تا 98 عملکرد مطلوبی در حوزه تعاونی ها از خود نشان داده ایم و اوج کار تعاونی ها در اندیمشک در سال 99 بود که از میان 19 شرکت تعاونی استان خوزستان پنج شرکت متعلق به شهرستان اندیمشک است.

وی افزود: در سال 99 توانستیم تعداد 12 شرکت تولیدی را در اندیمشک تشکیل دهیم؛ همچنین از ابتدای امسال تاکنون تعداد 15 شرکت تعاونی در این شهرستان تشکیل شده است.

حسینی با اشاره به ایجاد اشتغال 15 کارگاه تولیدی عنوان کرد: بیش از 750 ساعت دوره در شهرستان اندیمشک برای کارگاه های تولیدی فعال برگزار شد.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک با بیان اینکه صادرات تعاون گران در سال گذشته 10 میلیون دلار بود، گفت: در پنج ماه اول امسال 3 میلیون دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاونی های اندیمشک صادرات 3 میلیون دلار داشته اند

تعاونی های اندیمشک صادرات 3 میلیون دلار داشته اند