مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 11:302021-08-30اقتصادي

«رازی» با 195 میلیون بار دیده شدن


بیمه رازی پس از مهندسی مجدد فرآیندها و ایجاد چرخش های استراتژیک ، با تمرکز مفاهیم بازاریابی تلاش دارد که در جهت ارتقای سطح آگهی و بهبود تصویر ذهنی در بازارهای هدف حرکت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام بیمه رازی ، یک شرکت تحقیقاتی به تازگی گزارش با اهمیتی را از روند فعالیت های این شرکت منتشرکرده است که نشان می دهد بیمه رازی توانسته توجه انتخابی مخاطبان را خصوصا در فضای مجازی به خود معطوف نماید.

این تحقیقات که با بررسی انواع کانال های شبکه مجازی اعم از اینستاگرام، تلگرام، توییتر ، وب سایت ها مورد بررسی قرار گرفته است ، نشان می دهد بیمه رازی بیش از 195 میلیون بار در فضای مجازی درسه ماه گذشته دیده شده که این در مقایسه با سایر رقبای صنعت عددی قابل توجه است.

این در حالی است که بیمه رازی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 1800 درصد رشد در تولید محتوای رسانه ای و تبلیغاتی و افزایش حضور در رسانه ها و فضای مجازی داشته است.

مطالعات تحقیقاتی گویای این است که بیمه رازی برای پیشبرد ارتباطات بازاریابی یکپارچه پا را از محدوه جغرافیایی پایتخت نه تنها فراتر برده بلکه در شهرهایی مانند هرمزگان، اصفهان، آذربایجان غربی، شیراز، زنجان و … مورد توجه مخاطبین بسیاری قرار گرفته است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رازی» با 195 میلیون بار دیده شدن

«رازی» با 195 میلیون بار دیده شدن