مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 09:252021-08-30سياسي

فرماندار رشت مطرح کرد: ضرورت افزایش سهمیه واکسن متناسب با جمعیت هر شهرستان


افزایش تعداد سهمیه واکسن در سرعت واکسینه شدن موثر است، هر چقدر هم مراکز تزریق واکسن را افزایش دهیم ولی واکسن مورد نیاز نباشد تاثیری ندارد؛ - ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رشت گفت: افزایش تعداد سهمیه واکسن در سرعت واکسینه شدن موثر است، هر چقدر هم مراکز تزریق واکسن را افزایش دهیم ولی واکسن مورد نیاز نباشد تاثیری ندارد؛ پیگیر هستیم تا بتوانیم از استان سهمیه 9000 واکسن را جذب کنیم.

علی فتح اللهی امروز در جلسه ستاد کرونای شهرستان رشت با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: دستگاه بهداشت و درمان شهرستان به عنوان یکی از دستگاه های برتر در هفته دولت انتخاب شد که با وجود فشردگی کار و امکانات موجود، اقدامات خوبی انجام دادند که تشکر و قدردانی داریم.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اختصاص دوز جدید واکسن به شهرستان در هفته جاری، افزود: مشخصات هایپر مارکت ها، نانوایی ها و رانندگان جهت تزریق واکسن اعلام شده که در بازه زمانی صورت می گیرد.

رییس ستاد کرونای شهرستان رشت گفت: افزایش تعداد سهمیه واکسن در سرعت واکسینه شدن موثر است، هر چقدر هم مراکز تزریق واکسن را افزایش دهیم ولی واکسن مورد نیاز نباشد تاثیری ندارد؛ پیگیر هستیم تا بتوانیم از استان سهمیه 9000 واکسن را جذب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار رشت مطرح کرد: ضرورت افزایش سهمیه واکسن متناسب با جمعیت هر شهرستان

فرماندار رشت مطرح کرد: ضرورت افزایش سهمیه واکسن متناسب با جمعیت هر شهرستان