مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 09:102021-08-30اقتصادي

ورزشگاه 6 هزارنفری کرج همچنان در انتظار اعتبار!


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: تکمیل پروژه ورزشگاه انقلاب کرج نیازمند تزریق اعتبار است که امیدواریم با تلاش مضاعف بتوانیم به زودی و در دولت جدید شاهد بهره برداری از این مجموعه ورزشی باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی جانعلی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، گفت: پروژه ملی سالن 6 هزار نفری کرج سال گذشته وبا پیگیری های فراوان 43 میلیارد تومان اعتبار گرفت که علیرغم همه پیگیری ها و تلاش ها تنها 15 میلیارد تومان آن جذب شده است.

وی افزود: با تلاش پیمانکار جدیدی که از سال گذشته حضور یافت روند اجرایی کار خوب بوده اما نیاز به تخصیص اعتبار است تا پروژه به تمام رسیده و تکمیل شود.

وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به اتمام این پروژه ملی در دولت جدید، ادامه داد: تکمیل این طرح ورزشی مطالبه همه جامعه ورزش وجوانان البرزی است و امیدوارم با حمایت دولت و همراهی وزیر ورزش شاهد بهره برداری آن در کوتاه ترین زمان ممکن باشیم.

این مقام مسؤول با اشاره به محدودیت های ناشی از آن رشته ورزشی است و درکنار آن سلامت کاری نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تلاش کرده ایم این مهم در فعالیت هیات های ورزشی از سوی متولیان آن رعایت واجرا شود.

انتهای پیام/ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشگاه 6 هزارنفری کرج همچنان در انتظار اعتبار!

ورزشگاه 6 هزارنفری کرج همچنان در انتظار اعتبار!