مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 08:052021-08-30ورزشي

سجادی: خودکفایی ورزش بانوان یکی از اهداف مهم وزارت ورزش جوانان است


حمید سجادی با تاکید بر توانمندی بانوان در عرصه ی ورزش تصریح کرد : با جدیت، خودکفایی ورزش بانوان را دنبال می کنیم تا شرایط بهتری برای پیشرفت این قشر از جامعه بوجود آید.

- حمید سجادی با تاکید بر توانمندی بانوان در عرصه ی ورزش تصریح کرد : با جدیت، خودکفایی ورزش بانوان را دنبال می کنیم تا شرایط بهتری برای پیشرفت این قشر از جامعه بوجود آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، حمید سجادی صبح امروز ، در دیدار با رییس، مسئولان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و فهیمه نعمت اللهی که به عنوان اولین بانوی ایرانی در آستانه اعزام به مسابقات جهانی موتور کراس WMX ترکیه قرار دارد ، اظهار داشت: اعتقاد دارم ورزش بانوان دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی است و علاوه بر قهرمانان رشته های مختلف در زمینه مربیگری، داوری و مدیریت هم از پتانسیل خوبی برخوردارند به همین دلیل یکی از اهدافی که با جدیت دنبال می کنم، خودکفایی ورزش بانوان است تا از درون جامعه بانوان افراد متخصص و با تجربه و متعهد برای این قشر انتخاب شوند و زمینه ی بهتری برای رشد و تعالی ورزش بانوان بوجود آید.

وزیر ورزش و جوانان عملکرد فهیمه نعمت اللهی را ستایش و برای این ورزشکار در آستانه اعزام به مسابقات جهانی آرزوی موفقیت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سجادی: خودکفایی ورزش بانوان یکی از اهداف مهم وزارت ورزش جوانان است

سجادی: خودکفایی ورزش بانوان یکی از اهداف مهم وزارت ورزش جوانان است