مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 06:002021-08-30اقتصادي

افزایش 20 درصدی قیمت لوازم خانگی داخلی/ مردم رغبتی برای خرید ندارند


نایب رییس اتحادیه لوازم خانگی اصفهان با اشاره به اینکه یکی از دلایل کیفیت پایین برخی برندهای داخلی لوازم خانگی نداشتن رقیب در بازار و بستن درهای واردات است، - ایسنا/اصفهان نایب رییس اتحادیه لوازم خانگی اصفهان با اشاره به اینکه یکی از دلایل کیفیت پایین برخی برندهای داخلی لوازم خانگی نداشتن رقیب در بازار و بستن درهای واردات است، گفت: قیمت لوازم خانگی داخلی نسبت به ابتدای امسال 20 درصد گران شده است که با این افزایش قیمت مردم انگیزه ای برای خرید ندارند.

علیرضا قندی در گفت وگو با ایسنا در خصوص نوسانات نرخ ارز بر بازار لوازم خانگی، اظهار کرد: اگرچه نوسانات نرخ دلار بر قیمت لوازم خانگی تاثیرگذار است، اما بازار لوازم خانگی در رکود است و مصرف کننده انگیزه ای برای خرید ندارد.

وی با بیان اینکه به طور معمول ماه های محرم و صفر در خرید مردم از بازار لوازم خانگی تاثیرگذار است و آنها دلیلی برای خرید ندارند، افزود: از سوی دیگر لوازم خانگی قاچاق در بازار بسیار کم شده و مغازه داران ریسک فروش آن را نمی کنند، به همین دلیل نوسانات نرخ ارز تاثیری آن چنانی بر این بازار نداشته است.

نایب رییس اتحادیه لوازم خانگی اصفهان البته با اعتقاد بر اینکه با بستن درهای داخل و ممنوعیت واردات لوازم خانگی خارجی یکی از سیاست های اشتباه این بازار است، چراکه هن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی قیمت لوازم خانگی داخلی/ مردم رغبتی برای خرید ندارند

افزایش 20 درصدی قیمت لوازم خانگی داخلی/ مردم رغبتی برای خرید ندارند