مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 04:352021-08-30اقتصادي

تلاش برای تمدید 2 ساله امهال تسهیلات زلزله زدگان دنا


رایزنی و مکاتبات فراوانی برای تمدید دو ساله امهال تسهیلات زلزله زدگان شهرستان دنا با استانداری جهت انعکاس با بانک مرکزی انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، پناهی فرماندار دنا در خصوص تمدید امهال بانک مرکزی ایران پیگیری های لازم را انجام داده که بانک مرکزی و سازمان مدیریت  به استانداری نامه زده که بار مالی این موضوع مشخص گردد.

رییس شورای تأمین دنا عنوان کرد: باید امکان تامین هزینه های امهال دو ساله  زلزله زدگان شهرستان دنا تایید و به بانک مرکزی منعکس شود که مجدد با پیگیری های استانداری در  فرمانداری جلسه ای برگزار و تمامی ادرات  ملزم شدند تمام افرادی که تسهیلات کشاورزی صنعتی،گردشگری و هر تسهیلاتی که برای درآمد زایی با اشتغالزایی دریافت نمودند و اکنون آن کارگاه یا طرح به دلیل زلزله 29 اسفند 99 دچار خسارت ناشی از زلزله شده که برآورد خسارت آن طرح توسط دستگاه و اداره مربوطه تعیین شود که نتیجه را جمع بندی و حوزه مدیریت استانداری ارسال کردیم تا مجدد بر اساس جمع بندی بار مالی تصمیم نهایی امهال و در مرکز صورت پذیرد.

فرماندار دنا اظهار داشت: بدیهی است که امهال فقط شامل تسهیلات و طرحهایی می شود که حتما به دلیل زلزله اخیر خسارت به آنها وارد شده که این خسارت توسط اداره یا دستگاه متولی  تایید و گزارش آن ارسال شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تمدید 2 ساله امهال تسهیلات زلزله زدگان دنا

تلاش برای تمدید 2 ساله امهال تسهیلات زلزله زدگان دنا