مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 11:102021-08-29سياسي

نگاه ما به زندگی با مقوله دینداری گره خورده است


مولف «کتاب شایستگی های فرهنگی اجتماعی» دانشجویان اظهار کرد: نگاه ما به زندگی با مقوله دینداری گره خورده و دیندار واقعی کسی است که سبک زندگی وی بر مجموعه ای منسجم از باورها شکل گرفته تا آرمان معینی تحقق یابد، - ایسنا/قم مولف کتاب شایستگی های فرهنگی اجتماعی دانشجویان اظهار کرد: نگاه ما به زندگی با مقوله دینداری گره خورده و دیندار واقعی کسی است که سبک زندگی وی بر مجموعه ای منسجم از باورها شکل گرفته تا آرمان معینی تحقق یابد، لذا ارزیابی سبک زندگی یک گروه در حقیقت ارزیابی بخش ظاهری دینداری آن جمع است.

علی حسینی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به ضرورت مقوله تحول اظهار کرد: تحول فعالیتی برنامه ریزی شده است و پاسخی برای تغییر باورها، نگرش ها و ساختارهای سازمان به شمار می رود تا این عوامل بتوانند خود را با تکنولوژی ها، بازارها و چالش های جدید و باسرعت تغییر در شرایط و محیط بهتر تطبیق دهند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی قم با بیان اینکه تحول یک فرآیند تغییر است، افزود: به عبارتی این تغییر یعنی تغییر فرهنگ سازمانی به سوی فرهنگی که در آن فرآیندهای گروهی و جمعی نهادینه شده اند.

مولف کتاب شایستگی های فرهنگی اجتماعی دانشجویان، الگوی استاندارد سبک زندگی دانشجویان را در چارچوب یک الگوی دینداری ترسیم کرد و تصریح کرد: این الگو توسط معاونت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه ما به زندگی با مقوله دینداری گره خورده است

نگاه ما به زندگی با مقوله دینداری گره خورده است