مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 07:452021-08-29دانش

اولویت های آموزشی کاربران کتابخانه های عمومی شناسایی شد


طرح پژوهشی «طراحی دوره های آموزشی برای کاربران کتابخانه های عمومی ایران» با شناسایی 15 اولویت آموزشی کاربران، توسط گروه علوم تربیتی دانشگاه تبریز به انجام رسید.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، طرح پژوهشی طراحی دوره های آموزشی برای کاربران کتابخانه های عمومی ایران با شناسایی 15 اولویت آموزشی کاربران، توسط گروه علوم تربیتی دانشگاه تبریز به انجام رسید.

در این طرح که با مطالعه جامعه آماری 775 نفری از اعضای کتابخانه های عمومی کشور صورت گرفت، 15 موضوع مهارت های زندگی، ارتقای سلامت روان، مهارت های یادگیری و مطالعه، مهارت های ارتباطی زوجین، سواد رسانه ای، ارتقای سلامت جسمانی، مهارت استفاده از اینترنت، سواد اطلاعات، عکاسی با دوربین و کسب و کار اینترنتی، فرزندپروری، تایپ با نرم افزار word ، مهارت های کارآفرینی، آشنایی با پاورپوینت و رزومه نویسی شغلی به عنوان اولویت اعلام شد.

به دنبال اتمام این پژوهش، دفتر پژوهش و آموزش نهاد کتابخانه ها از طراحی و تدوین دوره آموزشی کوتاه مدت برای کاربران، مبتنی بر روش طراحی آموزش سیستمی و سازنده گرایی، خبر داد که به زودی برای اجرا در کتابخانه های عمومی ابلاغ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت های آموزشی کاربران کتابخانه های عمومی شناسایی شد

اولویت های آموزشی کاربران کتابخانه های عمومی شناسایی شد