مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 07:452021-08-29ورزشي

بهره برداری از 6 زمین ورزشی در حاشیه شهر مشهد


مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی از افتتاح چهار زمین چند منظوره و دو زمین مینی فوتبال در مناطق کم برخوردار مشهد مقدس تا پایان شهریور ماه سال جاری خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی از افتتاح چهار زمین چند منظوره و دو زمین مینی فوتبال در مناطق کم برخوردار مشهد مقدس تا پایان شهریور ماه سال جاری خبر داد.

گود کشتی با چوخه مهدی آباد در بلوار توس مشهد بخشی از تاریخ مردم مشهد است که پیوند دهنده انسان ها با ورزش در کنار یکدیگر بوده است.

از سال 98 اقداماتی برای تجهیز این زمین ورزشی توسط موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی انجام شده که سر و شکلی خاص به این مکان داده است.

همچنین موسسه تربیت بدنی اقداماتی پیرامون تجهیز بیشتر آن به سایر ورزش های دیگر انجام داده که مورد توجه مخاطبان ورزش قرار گرفته است.

در بهار امسال نیز عملیات عمرانی ساخت یک زمین مینی فوتبال و دو زمین چند منظوره برای ورزش های بسکتبال و والیبال آغاز شد که مراحل آماده سازی خود را تا ابتدای شهریور ماه امسال پشت سر گذاشته است.

علیرضا تاج فیروز، مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی در این باره اظهار کرد: عملیات زیرسازی و تسطیح تا امروز انجام شده و ساخت زمین ورزشی نیز نهایتا تا دو ماه دیگر به پایان خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 6 زمین ورزشی در حاشیه شهر مشهد

بهره برداری از 6 زمین ورزشی در حاشیه شهر مشهد