مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 07:202021-08-29سياسي

نشست امیرعبداللهیان با سفیر و اعضای سفارت ایران در بغداد


وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز در نشست مشترک با سفیر و اعضای نمایندگی های کشورمان در محل سفارت جمهوری اسلامی درخصوص آخرین وضعیت روابط ایران و عراق به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

- ، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سفر به عراق، صبح امروز(یک شنبه) در نشست مشترک با سفیر جمهوری اسلامی ایران، سرکنسول ها، مسئولین نهادها و دیگر اعضای نمایندگی های کشورمان در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در خصوص آخرین وضعیت روابط ایران و عراق به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

در این نشست امیرعبداللهیان با استماع نقطه نظرات و دیدگاه بخش های مختلف سفارت و نمایندگی های کشورمان در حوزه موضوعات مختلف مرتبط با بخش های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، مردمی، علمی، دانشگاهی، دیدگاه خود در زمینه توسعه همکاری های بین ایران عراق و همچنین موضوعات مطرح شده از سوی کارگزاران کشورمان در عراق را به شرح زیر مطرح ساخت.

وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر نقش سردار شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت از جمله ابومهدی المهندس به تشریح عمق روابط دو کشور ایران و عراق و شکل گیری روابط دولتی و مردمی فی مابین بر پایه های عمیق دینی و تمدنی، حوزه های مختلف روابط در بخش های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، علمی و فن آوری را مورد اشاره قرار داد و با توجه به اهمیت روابط همسایگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست امیرعبداللهیان با سفیر و اعضای سفارت ایران در بغداد

نشست امیرعبداللهیان با سفیر و اعضای سفارت ایران در بغداد