مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 19:202021-08-28سياسي

30 درصدمطالبات بسیج دانشجویی آذربایجان غربی به نتیجه رسید


فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی گفت: تاکنون 30 درصد از بررسی ها و مطالبات انجام شده از مسئولان توسط بسیجیان دانشجو منتج به نتیجه شده و 30 درصد نیز در حال جریان و پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سید محمود صفری در نشست خبری با اصحاب رسانه از هم افزایی و تبادل نظرات میان نخبگان، دانشگاهیان، فعالان محسوب می شود.

وی با تاکید بر رویکرد مسئله محوری توسط مقام معظم رهبری، تصریح کرد: دانشجویان بسیجی باید از چهاردیواری دانشگاه خارج شوند و مشکلات استان را معرفی و از مسئولان مطالبه گری کنند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی به موضوعات طرح تحول بسیج دانشجویی اشاره کرد و گفت: ساختار متناسب با ماموریت های بسیج دانشجویی، نحوه به کارگیری و استفاده از ظرفیت ادوار، عرصه های مغفول مانده در برنامه بسیج دانشجویی، نقش بسیج دانشجویی در حرکت عمومی معقول و منضبط یا جریان حلقه های میانی و نقاط ضعف و قوت رویکرد مساله محوری، ازجمله قالب های طرح تحولی بسیج دانشجویی است که گروه های هدف تعیین و در حالت فعالیت هستند.

صفری بیان کرد: عمده مسیری که در طرح تحول بسیج دانشجویی در نظر گرفته شده است مطالبه گری بوده که طی سال گذشته با برگزاری جلسات هم اندیشی مختلف با مسئولان مربوطه به مشکلات و معضلات موجود در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصدمطالبات بسیج دانشجویی آذربایجان غربی به نتیجه رسید

30 درصدمطالبات بسیج دانشجویی آذربایجان غربی به نتیجه رسید