مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 14:452021-08-28اقتصادي

پرداخت 2 میلیارد تومان تسهیلات به بهبودیافتگان زنجانی


مدیرکل بهزیستی استان زنجان از پرداخت 2 میلیارد تومان تسهیلات به بهبودیافتگان زنجانی خبر داد.

- محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از پرداخت نزدیک به 2 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به معتادین بهبود یافته خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته 66 نفر از افراد بهبودیافته به شرط پاکی دو سال و با آماده سازی شغلی تسهیلات قرض الحسنه اشتغال دریافت کردند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به دغدغه بهبود یافتگان برای حمایت از اشتغال این افراد افزود: در سال گذشته 37 نفر از بیمه خویش فرمایی و 29 نفر نیز از مزایای بیمه کارفرمایی بهره مند شدند.

وی با پرداختن به این مسئله که حق بیمه این افراد نیز از هفت سال به 9 سال افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: این حق بیمه توسط سازمان بهزیستی به کارفرمایان پرداخت می شود.

محمدی قیداری گفت: با هدف افزایش مهارت معتادان بعد از طی مراحل ترک اعتیاد، تفاهم نامه ای بین اداره بهزیستی و مرکز آموزش فنی و حرفه ای منعقد شده تا دوره های آموزشی ویژه ای نیز برای مهارت آموزی این افراد در راستای ایجاد مشاغل پایدار و مولد برگزار شود.

مدیرکل بهزیستی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی وام را به دو صورت وام خوداشتغالی و کارفرمایی به افراد پرداخت می کند، افزود: اگر فرد بهبود یافته جواز کسب یا گواهی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 2 میلیارد تومان تسهیلات به بهبودیافتگان زنجانی

پرداخت 2 میلیارد تومان تسهیلات به بهبودیافتگان زنجانی